Stacja Veturilo, jeszcze przed uruchomieniem systemu
Stacja Veturilo, jeszcze przed uruchomieniem systemu
follow follow
837
BLOG

Veturilo

follow follow Technologie Obserwuj notkę 12

Przejechałem się dziś warszawskim rowerem miejskim. Jedynym "szokiem" były hamulce - od 20 lat nie jeździłem na rowerze z hamulcem w pedałach (Torpedo to się bodaj nazywa) i trudno się przestawić.  Pewien dysonans powodował też przedni koszyk roweru, ktory przyczepiony jest do ramy, a nie do kkierownicy (zatem nie skręca z nią i wrażenie jest jakby rower skręcał odwrotnie niż ja obracam kierownice), ale to akurat może być niezły patent - muszę się przejechać z załadowanym. Poza tym - ekstra.  Mam nadzieje, że sieć stacji rowerowych obejmie kompleksowo całą Warszawę...

Jedyne czego nie rozumiem do końca to system zabezpieczania rowerów. Po zarejestrowaniu zwrotu roweru w terminalu należy zabezpieczyć rower linką z zamkiem szyfrowym - i to tyle. A jak nie zabezpieczę to co? A jak ktoś zna kod do zamka szyfrowego i go odepnie to co? W Paryżu stojaki na rowery blokują automatycznie zwrócony rower i rejestrują to elektronicznie, a tu - jak się wydaje - jest jedynie "analogowa" linka...
 

follow
O mnie follow

email: » Salon25 Rozszerzenie do Firefoksa ułatwiające nawigację i dodające nowe funkcje w Salonie24 » FotoSalon Zdjęcia z imprez Salonu i okolic » Salon24 Wiki FAQ, losy "dzieci" salonu, projekty, itp. » JulJas.net Prywatna strona WWW » Serialowa.pl O serialach — blogerzy (około)salonowi follow follow on Twitter

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie