follow follow
1695
BLOG

Podpalone samochody TVN - Marsz Niepodległości

follow follow Polityka Obserwuj notkę 14

W komntarzach do poprzedniej notki bialy81 zapytał jak to było z podpaleniem smoachodu TVN Meteo.

 

Jako, że stałem ok. 10-30 metrów prawie przez całą "akcję" opisuje co widziałem:


Było tak:
- na początku tłum zaczął bujać wozem transmisyjnym TVN24
- ktoś wskoczył na dach TVN Meteo
- ludzie zaczęli rzucać przedmiotami (race, żwir z klombów, kosz na śmieci?) w samochody telewizji (stał tam też podnośnik z kamerzystą i wóz Polskiego Radia), częściow stłuczona została przednia szyba wozu TVN24
- Polskie Radio odjechało, wozy transmisyjne zamknęły anteny satelitarne, podnośnik opuścił kamerzystę, który chyba gdzieś poszedł - nie widziałem
- przybiegł oddział policji, który oddzielił agresywnych uczestników marszu od samochodów
- ludzie zaczęli obrzucać policjantów racami i (chyba) butelkami i wyzywać
- między czasie odjechał podnośnik
- po jakimś czasie trochę się uspokoiło, policjanci sobie poszli
- kibole(?) wrócili i zaczęli dalej wybijać szyby w obu samochodach TVN, łamać statywy (nie wiem czy stały na zewnątrz, czy wyciągnięto z samochodu, na pewno ktoś wyciągną z wnętrza osobówki stalową walizkę i porzucił obok auta)
- potem (chyba - nie widziałem) ktoś przez dziurę w szybie wrzucił butelkę czegoś palnego to wozu transmisyjnego TVN24 i podpalił
- przebiła się do pożaru armatka wodna do rozpraszania tłumu i zaczęła go polewać wodą
- gdy ugasiła największe płomienie, ktoś podpalił osobówkę TVN
- nadjechała straż pożarna i zaczęła się regularna akcja gaśnicza
 

Mam kilka nagrań wideo (z aparatu fotograficznego) które postaram się dodać do tej notki gdy tylko uda mi się je wgrać na YouTube.

follow
O mnie follow

email: » Salon25 Rozszerzenie do Firefoksa ułatwiające nawigację i dodające nowe funkcje w Salonie24 » FotoSalon Zdjęcia z imprez Salonu i okolic » Salon24 Wiki FAQ, losy "dzieci" salonu, projekty, itp. » JulJas.net Prywatna strona WWW » Serialowa.pl O serialach — blogerzy (około)salonowi follow follow on Twitter

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka