follow follow
201
BLOG

Czynne non-stop

follow follow Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 20
Czynne bez przerwy. Kartka z informacją po francusku.

Ouvert sans interruption należy do moich ulubionych francuskich "sloganów". "Czynne bez przerwy" oznacza mniej więcej tyle, że sklep jest otwarty od godziny otwarcia do godziny zamknięcia bez przerwy obiadowej.

W Paryżu to jeszcze w miarę częste (nie licząc restauracji), ale na prowincji w porze obiadowej handel i usługi praktycznie zamierają, za to na ulicach tworzą się korki, bo całe miasto wsiada w samochody i pędzi do domu na obiad.


Gdy przez dłuższą chwilę nic nie robię na komputerze włącza się wygaszacz ekranu który co 10 sekund pokazuje mi losowe zdjęcie spośród kilkudziesięciu tysięcy które zgrałem na dysk z mojego aparatu. Dzięki temu wydarzenia, miejsca, osoby które dawno temu zaginęłyby w mrokach pamięci od czasu do czasu przypominają mi o sobie.

Poprzednio w serii:
Mieszkać piętrowo...
Anti climb
Gąsienice na plaży
Tęsknota za utraconą wolnością
Noga ducha
Bombka egzotyczna
Kanapka z kiełbasą
Most na rzece
Zimno


Salon25 logo Przetestuj Salon25

wersja 1.0.18 - dedykowana Koteuszowi (drobne zmiany)
follow
O mnie follow

email: » Salon25 Rozszerzenie do Firefoksa ułatwiające nawigację i dodające nowe funkcje w Salonie24 » FotoSalon Zdjęcia z imprez Salonu i okolic » Salon24 Wiki FAQ, losy "dzieci" salonu, projekty, itp. » JulJas.net Prywatna strona WWW » Serialowa.pl O serialach — blogerzy (około)salonowi follow follow on Twitter

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości